Ondřej Havlík - ředitel pro strategii a marketing Direct Pojišťovny | E15.cz

Ondřej Havlík - ředitel pro strategii a marketing Direct Pojišťovny

Ondřej Havlík - ředitel pro strategii a marketing Direct Pojišťovny
Ondřej Havlík
• 

red

Havlík má nově na starost veškeré marketingové aktivity a přípravu klíčových projektů pojišťovny.

Ondřej Havlík (43) byl jmenován na post ředitele pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky Direct Pojišťovny. Na této pozici má na starosti především řízení veškerých marketingových aktivit Direct Pojišťovny a přípravu klíčových projektů v oblasti strategie společnosti. Je zodpovědný za řízení strategie Direct Pojišťovny, jejímiž klíčovými pilíři jsou vysoce kvalitní služby, nabídka cenově výhodných produktů a jednoduchý a rychlý způsob sjednání pojištění. Má na starosti také plánování marketingových kampaní a posilování dobrých vztahů se zákazníky Direct Pojišťovny. Jeho cílem je vytvořit ještě silnější pojišťovnu zaměřenou na potřeby klientů.

„V Direct Pojišťovně klademe velký důraz na účinné řízení a koordinování marketingových kampaní, pečlivý monitoring i analýzu trhu. Bohaté zkušenosti Ondřeje Havlíka v oblasti strategického marketingu Direct Pojišťovnu výrazně posílí a povedou k efektivnější komunikaci,“ říká Ján Čarný, generální ředitel Direct Pojišťovny. Oddělení zaměřené na strategický marketing, které Ondřej Havlík povede, přispívá k posilování pozice Direct Pojišťovny na trhu. Čerpá z bohatých zkušeností a know-how mateřské společnosti RSA, která své produkty a služby nabízí 20 milionům zákazníků ve více než 130 zemích světa. RSA v oboru pojišťovnictví působí již více než tři sta let a má tak přístup k rozsáhlým znalostem a zkušenostem z pojišťovacích trhů v mnoha zemích.

Havlík před svým nástupem do Direct Pojišťovny pracoval v Raiffeisenbank, kde působil od roku 2005 na postu ředitele divize pro marketing a standardní retailový segment. Zde zodpovídal zejména za marketingovou komunikaci banky, digitální marketing, řízení vztahů se zákazníky a část klientského i produktového portfolia. Svou profesionální kariéru zahájil v roce 1992 v oblasti FMCG u společnosti Procter & Gamble ČR & SR jako brand manažer. Poté přešel do Yoplait Czech, kde se stal výkonným ředitelem pro prodej a marketing. Havlík vystudoval systémy řízení na Ekonomické fakultě VŠB-Technické univerzitě v Ostravě. Má bohaté jazykové znalosti, plynně hovoří anglicky, ovládá také polštinu a ruštinu. Mezi jeho největší koníčky patří jeho dvě malé dcery Klárka a Kristýnka.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!