Tesco má nového šéfa marketingu | E15.cz

Tesco má nového šéfa marketingu

Tesco má nového šéfa marketingu
Nový marketingový ředitel Tesca Oldřich Novák
• 
14. ledna 2013 • 15:56
Novým marketingovým ředitelem Tesco se od 1. ledna stal třiatřicetiletý Oldřich Novák.

Novák ve společnosti Tesco pracuje od roku 2011, kdy působil na pozici manažera obchodního plánování v komerčním oddělení. Předtím sbíral zkušenosti v Procter&Gamble, kde deset let pracoval na různých obchodních a marketingových pozicích a to nejen na lokální úrovni, ale i v rámci střední a východní Evropy a Afriky.

Čtěte také:

Tesco změnilo nejvyšší vedení

„Český trh neprochází jednoduchým obdobím, a o to víc je zapotřebí, abychom se soustředili na potřeby zákazníků a poskytli jim nabídky šité na míru,“ říká Oldřich Novák při příležitosti svého jmenování

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!