V zrcadle: Luděk Kremser, Lasvit | E15.cz

V zrcadle: Luděk Kremser, Lasvit

V zrcadle: Luděk Kremser, Lasvit
Luděk Kremser
• 
ZDROJ: Repro Strategie

red

Luďku Kremserovi nejvíc vadí reklama, která nenese žádné smysluplné sdělení. Mizerná grafika, špatná fotografie a prázdné fráze, tím se podle něj většinou vyznačuje reklama politických stran. „Jsem také překvapen, že se stále poměrně často vyskytuje reklama, kde autoři sdělení nahradí polonahou slečnou,“ říká marketingový ředitel společnosti Lasvit.

Odkud čerpáte denní příděl informací?

V poslední době jsem místo auta začal jezdit do kanceláře tramvají. Mám tak 30 minut času jenom pro sebe, kdy si můžu přečíst na mobilu první dávku zpravodajských informací. Z těch českých zdrojů nechybí iDnes, Aktualne.cz, zahraniční jsou spíše oborově zaměřené, jako například Dezeen a Designboom. Přes den si pár minut vyčlením taky na zajímavé blogy, přednášku z TED nebo webinář.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Lasvit, kde pracuji, je jednou z prvních českých luxusních značek. Nemůžeme se sice chlubit stoletou historií jako jiné luxusní brandy z Francie či Itálie, ty jsou však pro nás určitě zdrojem inspirace a obdivu. Za mě je to zcela jistě Hermès. Tato značka je luxusní ikonou a stejně jako Lasvit staví na jedinečnosti, tradici a řemesle. Jejich věci jsou vždy autentické, nesnaží se outsourcovat výrobu v levnějších zemích ani nemají nutkání šidit své výrobky, aby vydělali více peněz.

Co pro vás osobně znamená marketing?

Jedna z definic říká, že marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka. Jsem rád, že mohu svoji energii věnovat něčemu, co dává smysl. Mám radost, když vidím nadšenou reakci našich zákazníků, když jim poprvé rozsvítíme skleněnou instalaci, kterou si od nás pořídili.

Co vás na marketingu nejvíc štve?

Dlouhou dobu jsem pracoval v USA a tam se na marketing dívají zcela jinak než tady v České republice. Zde si většina lidí myslí, že marketing je zbytečné vyhazování peněz a že to může dělat v podstatě každý. Nerad ztrácím čas vysvětlováním, že tomu tak není.

Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?

Rád bych stále dělal smysluplnou práci, která mně a lidem v mém okolí činí radost. Život je příliš krátký na to, aby člověk dělal práci, kterou nemá rád.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!