V zrcadle: Moshon Levi, BMD Advertising | E15.cz

V zrcadle: Moshon Levi, BMD Advertising

V zrcadle: Moshon Levi, BMD Advertising
Moshon Levi, BMD advertising managing director
• 
ZDROJ: Repro Strategie

red

Pro Moshona Leviho, managing directora BMD Advertising, je marketing příběh, který může prodat, nebo znehodnotit produkt. "Nezáleží na tom, zda se jedná o výrobek, nebo osobu – důležité je vyprávět příběh. Marketing je to nejdůležitější, co potřebujete k péči o produkt; chcete-li svůj produkt prodat, bez marketingu se neobejdete," říká Levi.

Odkud čerpáte denní příděl informací?

Mám aplikaci na svém telefonu, kam si mohu stáhnout zprávy z Česka (E15, iHNed, iDnes), ale především mezinárodní, jako Business Insider, CNN a zprávy některých specializovaných marketingových blogů.

Jaká reklama vám v poslední době nejvíc vadí, jaká je naopak oblíbená?

I když nemám právo hlasovat v ČR, mohu říct, že se mi nelíbila kvalita politických reklam, ať už se jednalo o vizuální, nebo textovou stránku sdělení. Upřímně řečeno, to málo, co jsem viděl, znělo, jako by všichni byli znepokojeni čištěním Prahy, ale skutečný vztah k voličům chyběl. Na druhé straně jsem viděl nějaké nové inzeráty z oblasti luxusního automobilového průmyslu, které mne zaujaly.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Jako cizinec mám respekt k luxusním módním značkám a brandům jako Audi a Apple, ale mohu také zdůraznit české značky, např. Škoda a samozřejmě Pilsner Urquell, na které většina cizinců nedá dopustit.

Co vás na marketingu nejvíc štve?

Když práce postrádá kvalitu. Na dnešním trhu mi také chybí více individuálního přístupu a mnohem lepší a hlubší grafické znalosti. Marketing je přece mnohem víc než jen konečná cena a nabídka. Jedná se o vztah ke značce, o snahu porozumět jí až do morku kostí a pochopit, jak si ji zákazník může užít. Naším úkolem je najít způsob, jak spojit výrobek se zákazníky, takže vlastně budujeme jakýsi most mezi produktem a zákazníkem.

Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?

Už jsem tam, kde jsem chtěl být, a doufám, že do deseti let budu pouze sbírat ovoce své současné práce.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!