V zrcadle: Marcela Olmer, ředitelka IDMZ | E15.cz

V zrcadle: Marcela Olmer, ředitelka IDMZ

V zrcadle: Marcela Olmer, ředitelka IDMZ
Marcela Olmer, ředitelka IDMZ
• 
ZDROJ: Repro Strategie
17. ledna 2014 • 08:37
Marketing pro ni znamená výzvu a spoustu práce, ale zároveň zábavu a potěšení. Nejvíc ji štve nuda a prázdnota.

Odkud čerpáte denní příděl informací?

Mám nastavený výběr zpráv na iPadu. Několik zdrojů z celého světa mi tedy sdělí, co je nového v oblastech, o které se zajímám. K těm úplně nejdůležitějším mi chodí každé ráno monitoring. Běžné noviny už moc nečtu a většinu zpráv vím dříve, než vyjdou. Ráda si přečtu rozhovory s výjimečnými lidmi, protože mě zajímají jejich názory a postoje. Stejně tak jako fundované analýzy událostí, které se staly.

Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?

V poslední době mě doslova urážely volební kampaně. Bylo mi až smutno z toho, kam politická reklama klesla. Na druhou stranu výborný je podle mě koncept T-Mobilu. Ale přiznám se, že klasické reklamy mě už významně neoslovují. Jsem aktivní a to, co chci, si vyhledám sama.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Není to až tak otázka oblíbenosti jako spíš dobré zkušenosti. Mám v každém oboru značky, o kterých dlouhodobě vím, že nemusím dlouho přemýšlet nad tím, jestli splní mé požadavky. A to platí opravdu ve všem. Třeba i v jídle. Jsem nadšená, že se tady konečně objevují značky, které jsou zárukou dobré kvality – Marks & Spencer a Wine Food Market jsou místa, kde je mi dobře. A stejně to platí i s oborem IT, oblékáním a samozřejmě botami…

Co pro vás osobně znamená marketing?

Je to výzva a spousta práce, ale zároveň zábava a potěšení. Když se povede dobře udělat plán a strategii a pak vidíte, že vše funguje, je to radost. Mám štěstí, že pracuji pro klienty, kteří nejsou právě tuctoví, takže toho máme hodně co sdělovat. A těší mě, když si lidé myšlenku vezmou za svou. Lhostejno zda díky milionové kampani v televizi nebo po rozhovoru z očí do očí.

Co vás v marketingu nejvíce štve?

Nuda a prázdnota.

Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?

Aktuálně mě práce moc baví a naplňuje. Pracuji s úžasnými lidmi a jsou dny, kdy si ani nevšimnu, že už je večer, takže na velké plány nemám pomyšlení. Beru věci tak, jak přijdou, a ze všeho se snažím si něco dobrého odnést. Svět je plný překvapení a o náhody není nouze, takže uvidíme. Moc ráda bych se za deset let viděla daleko častěji v Jizerkách, které miluju, nebo v teplých krajích, které mě nabíjí neskutečnou energií.

Autor: Strategie, Libor Pavela
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!