Podle toho, o jaké informace jde. Pravidelné ranní rozkoukávání po domově, světě, mediálních a marketingových novinkách se samozřejmě odehrává po internetu. Když je chvíle, stojí za to přečíst zajímavé články v odborných časopisech, jako je třeba Strategie – ať to klidně vypadá jako lichocení. V autě mám stabilně naladěn Radiožurnál, kde dostanu informace rychlé a podané hezkou formou. Naopak se snažím eliminovat večerní zprávy, protože jednak už podstatné věci vím, a proč si kazit pár hodin odpočinku?
Nepovažuji se za „značkový typ“, při oblékání nebo volbě automobilu si vybírám hodně účelově, prakticky. Asi je to dáno i mým vztahem k věcem, které beru jako něco, co má především sloužit, pomáhat, vykonávat nějakou činnost.
Nikdy nekončící snahu pochopit lidi, pochopit motivy a procesy a udělat z věcí dobrých ještě lepší. Činnost, která vyžaduje využití mnoha stránek lidské osoby, hodně velkou míru empatie a fantazie. Bohatost forem komunikace a jejich zkoušení. Marketing je pestrobarevný sám o sobě, a když jsou pestrobarevné i jeho výsledky, je to fajn.
Papírování. Neumím to a zodpovědně prohlašuji, že 99 procent této činnosti je nejen zbytečných, ale dokonce zdraví škodlivých!
Vždy jsem měl štěstí na dobré šéfy a vlastně i na dobré kolegy. Pokud to takto bude pokračovat, budu jen rád.