V zrcadle: Tamara Šimková, Fitmin | E15.cz

V zrcadle: Tamara Šimková, Fitmin

V zrcadle: Tamara  Šimková, Fitmin
Tamara Šimková, marketingová manažerka Fitmin
• 
ZDROJ: Repro Strategie

red

Na marketingu ji nejvíc štve, že si lidé zvykli na slevy a neustále je vyžadují. Tlačí tím výrobce do kouta a pak se diví, že za ceny, které si vynutili, nedostávají kvalitu nebo péči, na kterou byli zvyklí. "Marketingová práce se pak smrskne na podporu prodeje, a to je špatně. Nerada bych se tohoto dočkala u našich výrobků, u naší značky," říká.

Odkud čerpáte denní příděl informací?

Do práce dojíždím každý den téměř hodinu, takže obecné informace čerpám hlavně z rádia. Poslouchám Radiožurnál, kde jsou pro mě zprávy podané stravitelnou formou a jsou relevantní. Další informace získávám z internetu nebo večerních zpráv v televizi, když je stihnu. Oborové novinky a zajímavosti pak vyhledávám v časopisech nebo na internetu. Důležitá jsou pro mě také školení a zkušenosti kolegů.

Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?

Obecně mě dost rozčilují reklamy na prací prášky, připadá mi, že jim chybí nápad a „zápletka“ je neustále stejná. A ačkoli zřejmě fungují (protože proč by jinak byly neustále stejné), tak si myslím, že by se daly udělat kreativněji, zábavněji. A oblíbená reklama? Teď momentálně se mi opravdu hodně líbí „naštvaný kocour“ od GE Money Bank, na toho se vždycky ráda podívám.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Jako zákazník jsem člověk, který je na značky orientovaný, protože pro mě mnohé z nich představují garanci kvality. Pokud jde o módu, baví mě velké značky jako Prada, Gucci nebo Ralph Lauren, ale i ty méně známé jako třeba Andrea Martiny. Co se dalších oblastí týká, tak určitě Parker, Kofola a pro mého psa Fitmin – našemu krmivu opravdu věřím…

Co pro vás osobně znamená marketing?

Na jedné straně spoustu tvrdé práce a velkou zodpovědnost, na druhé straně ale možnost věci tvořit a ovlivňovat. A v neposlední řadě určitě možnost připravit něco naprosto originálního, zábavného a zcela mimo zaběhnuté koleje. Celý rok například řešíme prezentaci naší značky na nejrůznějších akcích po celé České republice, je to náročné a časem se to „omrzí“, pak ale přijde nápad to udělat jinak, místo standardního stánku připravíte Fitmin Pestauraci – restauraci pro psy – a najednou vidíte, jak všichni kolem vás ožijí a užívají si nový koncept prezentace. Skvělá nálada se pak přenese na všechny okolo a to je to, co mě na marketingu baví.

Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?

Ve stejné firmě, u stejné značky, jen o deset let chytřejší a zkušenější.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!