adidas NEO zacílil v Česku na sociální sítě | E15.cz

adidas NEO zacílil v Česku na sociální sítě

adidas NEO zacílil v Česku na sociální sítě
adidas
• 
15. července 2014 • 11:09
adidas NEO Label otevřel první český obchod v rámci své kampaně „Žij svůj styl“. S tím byla spojena soutěž „Ukaž nám svůj styl“, ve které návštěvníci nového obchodu soutěžili o nejlepší NEO outfit a poukaz na nákup.

Sociálních sítě, propagačních materiály v obchodě a letáky zvaly návštěvníky k tomu, aby se oblékli do oblíbeného oblečení z kolekce NEO a nechali se v adidas NEO store vyfotit profesionálním fotografem. Každé dvě hodiny pak byl vybrán nejlépe oblečený soutěžící.

adidas NEO Label bude dále budovat na sociálních sítích vztahy mezi zákazníky a zaměstnanci obchodu například tím, že se zákazník bude moci na Facebooku a dalších sociálních sítích seznámit s filozofií značky, zjistit informace o nových výrobcích, výhodných cenových nabídkách a soutěžích pořádaných firmou.

Značka svůj obchod otevřela v červnu v pražském obchodním centru Chodov.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!