Aktivace značky Březňák: Vezmi tátu na pivo | E15.cz

Aktivace značky Březňák: Vezmi tátu na pivo

Aktivace značky Březňák: Vezmi tátu na pivo
Kampaň značky Březňák od agentury VCCP
• 
ZDROJ: Březňák
30. května 2016 • 13:30
Značka Březňák vyzývá potomky pivařů, aby svým tatínkům ke Dni otců nadělili pivní láhev s osobním vzkazem. Březňák je za to zve na pivo zdarma. Akce probíhá v „hrdinném duchu“ běžící kampaně značky z dílny agentury VCCP.

Z průzkumu agentury Perfect Crowd vyplývá, že pro 55 procent mužů představují jejich tátové největší hrdiny. Problém je ale v tom, že 80 procent synů jim nikdy neřeklo, že je považují za svůj největší vzor. Na Den otců v neděli 19. června mohou proto lidé svého rodiče potěšit za tekuté asistence značky Březňák z portfolia pivovaru Heineken.

Pivovar připravil akci s názvem Vezmi tátu na Březňáka a řekni mu, že je tvůj hrdina, která od začátku června začíná v sedmi desítkách hospod v celé České republice. První pivo zdarma dostane každý otec v případě, že do provozovny přijde se svým potomkem, společně vyplní do připravené kartičky svá jména a objednají si dvě piva.

Otcům můžou jejich dcery i synové poslat rovněž vzkaz na zadní etiketě limitované edice pivních lahví. Pětistovka nejlepších se dočká vytištění na etiketu Březňáka a bude doručena otcům v dárkovém balení s půllitrem, speciálním podtáckem a láhví se vzkazem.

S pivem pod kyvadlo

Sváteční akcí Březňák podporuje otevření dočasné restaurace v Praze na Letné, která bude od 9. do 19. června fungovat v místě pod kyvadlem. Pivovar ji zřizuje právě u příležitosti Dne otců a akce Vezmi tátu na Březňáka.

Akcí, pro niž vznikla i microsite Denotcu.cz, pokračuje značka Březňák v kampani, kterou letos představila ve spolupráci s agenturou VCCP a jež se zamýšlí nad vztahy otců a synů, mezigenerační úctou a tradičními hodnotami. I s myšlenkou Dne otců a dočasné restaurace přišla VCCP, realizace se ujme agentura Next Level.

„Značka Březňák se k léty prověřeným hodnotám hrdě hlásí a nebojí se o nich mluvit nahlas. Pivo z malebného pivovaru ve Velkém Březně je jako ze ,staré školy‘, poctivé, kvalitní a vařené s láskou k poctivému řemeslu,“ řekl manažer značky Březňák Petr Syřiště.

Autor: Petr Novotný, Strategie
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!