Amazon našel svoje místo | E15.cz

Amazon našel svoje místo

Amazon našel svoje místo
Náborová kampaň Amazonu od agentury Besocial
• 
ZDROJ: Amazon

Strategie, Petr Novotný

Na začátku července spustí Amazon v České republice kampaň „Našel jsem to správné místo“ z dílny agentury Besocial, která využívá osobní výpovědi skutečných zaměstnanců společnosti. Ti byli vybráni v rámci interní soutěže, která probíhala v centrech Amazonu ve středočeské Dobrovízi.

Hlavním cílem kampaně je podpora image Amazonu jakožto vyhledávaného zaměstnavatele a směřuje zejména na regiony, z nichž Amazon zaměstnance nejvíce získává, tedy Praha, střední Čechy a severní Čechy.

Klíčová sdělení kampaně vycházejí z vnímání Amazonu samotnými zaměstnanci, kteří byli vyzváni, aby napsali, co se jim líbí na jejich práci, a stručně představili i svůj životní příběh. Následně bylo vybráno šest nejzajímavějších příběhů a jejich autoři získali kromě čtečky Amazon Kindle Oasis také možnost podívat se do centrály Amazonu v americkém Seattlu, kam vyrazí v září.

Výherci se nyní se svou fotografí a svým příběhem budou moci setkat i na billboardech a na dalších reklamních nosičích. Další vybrané příběhy využije Amazon v interní kampani.

Strategické plánování i kreativu kampaně měla na starosti agentura Besocial, která vycházela z konceptu vytvořeného v loňském roce v Polsku. „Úkolem kreativní části kampaně nebylo jen vytvořit hezký obrázek s pravdivým příběhem do médií, ale současně nabídnout neopakovatelný zážitek pro samotné účastníky kampaně. Ti tak získali špičkový servis v oblasti vizáže od studia NewYou známého z televizní série Vypadáš skvěle,“ říká Pavel Winkler, strategy planner a jednatel Besocial.

Fotografie pro kampaň pořídil Alexander Dobrovodský, vítěz Czech Press Photo 2002 v kategorii Portrét.

Náborová kampaň Amazonu od agentury BesocialNáborová kampaň Amazonu od agentury BesocialAutor: Amazon

Milionový nábor

Kromě potenciálních i stávajících zaměstnanců směrovaných na webové stránky Pracevamazonu.cz, cílí kampaň i na opinion leadry a obecné veřejné mínění. V tiskové části kampaně jsou proto kromě regionálních médií rovněž ekonomické a společenské tituly.

Rozpočet, který se pohybuje v řádu jednotek milionů korun, je rovnoměrně rozdělen mezi tisk, OOH média (billboardy, bigboardy, CLV a potisky v metru a na tramvaji) a digitální média (zejména zpravodajské webové servery, ale i sociální sítě), menší část rozpočtu pak pro ostatní mediatypy (plakáty a letáky).

Kampaň poběží do poloviny září, poté na ni naváže předvánoční náborová reklama. Kromě Česka poběží kampaň stejného konceptu také v dalších evropských zemích.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!