BMW ovládlo Pec | E15.cz

BMW ovládlo Pec

BMW ovládlo Pec
BMW: vizuály pro lyžařské středisko
• 

red

Společnost BMW Group připravila ve spolupráci s reklamní agenturou MAB Czech branding zimního střediska Pec pod Sněžkou. Značka sází na co nejužší kontakt se svými zákazníky a příznivci.

Kampaň v oblíbeném horském středisku začala koncem ledna a značka by měla být vidět doslova na každém kroku, konkrétně na vlecích a na sjezdovkách ve správě Sitour, na horské bobové dráze Relaxpark a dalších plochách ve správě střediska. Kromě toho BMW v Peci chystá i řadu doprovodných aktivit.

Branding je synergickým propojením ATL i BTL komunikačních aktivit značky BMW a jejich vozů xDrive s pohonem všech kol. Nadlinka běží od začátku ledna v TV právě se spotem xDrive Village, dealerská síť má k dispozici osm mutací printové inzerce a pět mutací billboardů a bigboardů.

BMW: jeden z vizuálů pro Pec pod SněžkouBMW: jeden z vizuálů pro Pec pod SněžkouAutor:

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!