Česká pojišťovna láká na broučky | E15.cz

Česká pojišťovna láká na broučky

Česká pojišťovna láká na broučky
Kampaň České pojišťovny od Young & Rubicam
• 
ZDROJ: Česká pojišťovna

Strategie, Petr Novotný

Kampaň České pojišťovny spuštěná na začátku dubna představuje produktovou novinku dětského životního pojištění, se kterým pojišťovna přichází v rámci rozšíření pojištění Můj život. Pro Českou pojišťovnu ji připravila agentura Young & Rubicam.

Díky pojištění pro zodpovědné rodiče nemusí rodina řešit ušlé příjmy a rodiče se mohou plně soustředit na léčbu dítěte a péči o něj. Pojištění je flexibilní, kryje nová rizika, jako je například ztráta soběstačnosti, a nabízí také širokou škálu asistenčních služeb.

„Naším cílem je poukázat na to, že nejlépe se v době nemoci o své dítě dokáže postarat jeho rodič. A že přitom nemusí přicházet o peníze,“ říká Jan Chvojka, ředitel marketingu České pojišťovny.

Kampaň bude komunikována prostřednictvím TV sponzoringu, OOH reklamy, rádia, online médií včetně pre-rollů a tisku. K vidění bude až do konce května.

V rámci komunikace nabízí Česká pojišťovna také odměnu těm, kteří zanechají svůj kontakt pro další oslovení na webu Zodpovednyrodic.cz. Získají za to knížku dvanácti původních Pohádek pro nemocné broučky, kterou napsal vítěz ceny Magnesia Litera 2015 Petr Stančík.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!