Český Microsoft spustil jednu ze svých největších kampaní | E15.cz

Český Microsoft spustil jednu ze svých největších kampaní

Český Microsoft spustil jednu ze svých největších kampaní
Spot na Windows 8 se zpěvačkou Lenkou
• 

red

Celosvětová kampaň na uvedení nového operačního systému Windows 8 odstartovala také v České republice. Jedná se jednu z nejmasivnějších kampaní místního zastoupení Microsoftu za několik posledních let.

Celosvětová kampaň na uvedení nového operačního systému Windows 8, která v České republice odstartovala 26. října, demonstruje použití Windows 8, představuje nová zařízení a komunikuje vybrané světové a lokální aplikace. Cílem je ukázat produkt v akci. Kampaň vytvořila agentura Crispin Porter + Bogusky a pro naše prostředí ji adaptovala agentura Wunderman.

Vizuál kampaně na Windows 8 pro tisková médiaVizuál kampaně na Windows 8 pro tisková médiaAutor:

Kampaň primárně využívá TV, kde poběží několik exekucí spotů. Důležitou roli v kampani hraje i hudba, v jednom ze spotu zazní například píseň “Everything at Ones” australské zpěvačky s českými kořeny Lenky. Kromě televize se kampaň objeví ještě v outdooru, tisku, na internetu a sociálních sítích a poběží několik měsíců.

Vizuál kampaně na Windows 8 pro OOHVizuál kampaně na Windows 8 pro OOHAutor:

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!