Český Publicis připravil kampaň Renaultu pro střední Evropu a Pobaltí | E15.cz

Český Publicis připravil kampaň Renaultu pro střední Evropu a Pobaltí

Český Publicis připravil kampaň Renaultu pro střední Evropu a Pobaltí
Renault
• 
17. ledna 2014 • 12:00
Renault spustí kampaň založenou na francouzské výjimečnosti, kterou vyvinul Publicis Prague pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko, Polsko a Pobaltí. Kampaň zahrnuje televizní spoty, tiskové materiály, internet i rádio.

Hlavním cílem kampaně bylo zvýraznit francouzský původ značky Renault (French Excellence) s důrazem na její kvalitu a image. Příběh propojuje známé francouzské osobnosti s vlastnostmi moderních vozů Renault. Vše v prostředí designové galerie. „Klient nám umožnil vybrat kvalitního režiséra, zvolit mimořádné obsazení i komponovanou hudbu. O produkci se staral Filmservice a printy fotil Goran Tačevski.“ Režisérem spotu je Andy Clarke.

TV spot

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!