Chio Chips vtrhlo do televize | E15.cz

Chio Chips vtrhlo do televize

Chio Chips vtrhlo do televize
Brambůrky mají vroubek
• 
ZDROJ: archiv
31. března 2015 • 12:01
Výrobce slaných pamlsků Chio představil televizní reklamu, upravil vzhled facebookových stránek a nabídl zákazníkům možnost vyfotit se s hosteskami. Za kampaní stojí agentura McCann Prague.

Chio Chips, značka slaných snacků a chipsů z portfolia společnosti Intersnack, spustila novou kampaň na podporu řady chipsů „s velmi hlubokými vroubky“. Součástí je ATL i BTL komunikace, v rámci marketingových aktivit tak přichází Chio s televizní kampaní a s novým vzhledem své facebookové stránky. Online kampaň je posílená designovým webem ve street stylu.

V březnu realizovalo Chio instore aktivitu spojenou s ochutnávkami a soutěží na sociálních sítích. Zákazníci si mohli ve vybraných supermarketech pořídit „selfíčko“ s hosteskami a zapojit se tak do soutěže o ceny.

Kreativní koncept má na starosti agentura McCann Praha, nákup médií pak agentura PHD. Instore aktivity realizuje agentura Up Brand Activation.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!