ČSOB mění komunikační strategii | E15.cz

ČSOB mění komunikační strategii

ČSOB mění komunikační strategii
Vizuál k nové komunikační strategii ČSOB
• 
ZDROJ: archiv
25. srpna 2015 • 10:37
ČSOB vypustila do éteru čtyři reklamní spoty reprezentující nový komunikační styl. Na kampani se podílí agentura DDB.

ČSOB na konci prázdnin rozjela marketingovou kampaň „Kdo by teď myslel na banku?“. V televizi běží celkem čtyři spoty – jeden imageový a tři zaměřené na produkty. Kampaň pronikne také do on-linu a outdooru.

„Nechtěli jsme udělat jen další českou reklamu postavenou na vtipné hlášce. Spolu s režisérem Jurajem Janišem a agenturou DDB jsme se rozhodli zachytit uvěřitelnou situaci ze života, která v sobě ale zároveň skrývá velmi silné emoce. Přirozenost a autentičnost hrála roli ve výběru lokací i castingu, proto jsme se vyvarovali známých televizních tváří. Kladli jsme ale důraz na celkovou vizuální atraktivitu opřenou hlavně o skvělou práci kameramana Benjamina Kracuna,“ prohlašuje o TV spotech Renata Pixová-Němcová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.

Banka přizpůsobuje image obchodní i komunikační strategii, soustředí se nyní na rodiny s dětmi. Nastupující komunikační styl je již patrný například na nových webových stránkách banky. Mnohem více hodlá ČSOB pracovat i s potenciálem sociálních sítí.

Proměna image se promítá i ve vizuálním stylu. „Nově přicházíme s kresleným prvkem cyanového akvarelu, jenž symbolizuje dotek lidské ruky, a také s oranžovou doplňkovou barvou, která působí pozitivně a přátelsky. Tyto nové prvky přinášejí do naší komunikace oživení, hravost a emoce,“ dodává Pixová-Němcová.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!