Dobře hustý, hlásí kampaň Mogulu | E15.cz

Dobře hustý, hlásí kampaň Mogulu

Dobře hustý, hlásí kampaň Mogulu
Dobře hustý, hlásí kampaň Mogulu
• 
ZDROJ: archiv
29. května 2015 • 12:08
Paramo přichází s redesignem značky Mogul. Podpoří ho mediální kampaň z dílny agentury Médea.

Mogul, tradiční česká značka olejů od pardubického výrobce Paramo, má novou podobu propagačních materiálů. Vizuály z dílny Médea Creativity nechávají rozehrát součásti motorů do podoby, která je šita na míru jednotlivým cílovým skupinám, ať už jde o motorkáře, nebo majitele zahradní techniky. „Pro oleje Mogul jsme vytvořili tři podoby. Každá z verzí náleží k jednomu segmentu: motory automobilové, motocyklové a zahradní stroje. Toto rozdělení podtrhujeme headlinem ,Namažeme každý motor‘,“ přibližuje kampaň Ronald Štefka, art director Médea Creativity.

„Mogul je nejznámější značka maziv na českém trhu. My ji chceme zatraktivnit a více přiblížit i mladší generaci. Proto například koncept portálu Dobřehustý.cz a také závodní auta a Mogul Racing Team. To znamená více zábavy a adrenalinu,“ řekl Strategii Luboš Krejčík, marketingový manažer společnosti Paramo, jež patří do skupiny Unipetrol.

Kampaň MoguluKampaň MoguluAutor: archiv

Ze světa motorů

Nové vizuály značky Mogul jsou od konce května k vidění v rámci mediální kampaně, která zahrnuje print, online i televizi.

„Značka Mogul se již nyní objevuje v motoristických pořadech typu Svět motorů a máme domluvený sponzoring pořadů Topgear a Autosalon,“ vysvětluje Strategii Krejčík.

Na kampaň narazíte také v rámci sítě čerpacích stanic Benzina a na dalších distribučních místech, vizuály budou použity i v rámci připravovaných eventů společnosti Paramo.

Spolupráce Parama s agenturou Médea, jež zahrnuje PR služby, kreativní i online část kampaně, začala na začátku roku 2015 a vzešla z klasického tendru na fullservisovou agenturu, kterého se zúčastnilo zhruba dvacet agentur.

Autor: Petr Novotný, Strategie
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!