Fashion Arena si pro podzim zvolila nový vizuální styl | E15.cz

Fashion Arena si pro podzim zvolila nový vizuální styl

Fashion Arena si pro podzim zvolila nový vizuální styl
Fashion Arena
• 
11. října 2013 • 09:46
Největší outlet u nás, kterým je pražská Fashion Arena, si zvolila nový vizuální styl. Podzimní kampaň, jež začíná 14. října, je proto také již v režii agentury AG Geronimo.

Kampaň Fashion Arena Outlet Center je založena na graficky čistém vizuálu od Michala Šimla. Fotografie Jana Šilara jsou doplněny nabídkou konkrétních značek. Podzimní a vánoční kampaň poběží do konce roku. Komunikační mix zahrnuje OOH, internet, rozhlas, vklady do tisku a drop mail.

AG Geronimo vyšlo vítězně z tendru, kde si zadavatel dále vybíral z nabídek agentur Wunderman a OgilvyOne.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!