Fidorka pokračuje v konceptu rošťačení | E15.cz

Fidorka pokračuje v konceptu rošťačení

Fidorka pokračuje v konceptu rošťačení
Vykutálená rošťárna
• 
ZDROJ: archiv
2. března 2015 • 14:37
Fidorka spouští stránky věnované zábavným videím. Kampaň vyvrcholí na apríla, pracovat na ní budou agentury PR.Konektor, Konektor Social, Symblaze a Carat.

Fidorka spustila začátkem března microsite Vykutalenarostarna.cz, která přinese vtípky ze světa, spojí se s Barborou Polákovou a Lukášem Pavláskem a představí žertovná videa natočená studenty Filmové akademie Miroslava Ondříčka (FAMO) a oblíbenými českými i slovenskými „youtubery“. Zároveň vyhlásí soutěž o nejlepší aprílovou rošťárnu roku 2015 a vše završí celodenní stream nejlepších videí s nejrůznější tematikou.

Takový normální jurský office park

„Kromě vtipných videí ze zahraničí představíme v druhé části kampaně také rošťárny, které na sebe vymysleli Bára Poláková s Lukášem Pavláskem ve spolupráci reklamním režisérem Jakubem Hussarem,“ uvádí Alena Kratochvílová, brand manažerka značky Fidorka pro Českou a Slovenskou republiku.

Vykutálená rošťárna s Lukášem PavláskemVykutálená rošťárna s Lukášem PavláskemAutor: archiv
Fidorka zachutnala Lukáši Pavláskovi….

Vykutálená rošťárna s Bárou PolákovouVykutálená rošťárna s Bárou PolákovouAutor: archiv
…i Barboře Polákové

V průběhu celého března bude Fidorka sbírat nápady na rošťárny od soutěžících, z nichž nakonec porota vybere tři nejlepší a ty ocení nejen oplatkami, ale i videokamerou. Soutěž podpoří online komunikací (VOD – video on demand) a na Facebooku.

Na kampani společně pracují agentury PR.Konektor, Konektor Social, Symblaze a Carat. PR.Konektor zajišťuje spolupráci s celebritami, kompletní PR servis a efektivní integraci online a offline komunikačních nástrojů, Konektor Social pracuje s youtubery. Symblaze vytvořil microsite, online formáty a zajišťuje průběh soutěže a komunikaci na Facebooku. Mediální agentura Carat má na starosti nákup médií.

„Celý nápad vznikal společnou prací všech agentur s Fidorkou, spolupráci s filmovou školou a Youtubery má na starosti PR.Konektor a Konektor Social,“ řekla Strategii ke kampani Marie Pokorná z PR.Konektoru.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!