Fleret zkouší stoprocentní pokrytí | E15.cz

Fleret zkouší stoprocentní pokrytí

Fleret zkouší stoprocentní pokrytí
Banner z kampaně Fleret
• 
Společnost Fleret Trade připravila pro letošní zimu kampaň, jejímž cílem je posílení povědomí o značce a uvedení nového produktu Fleret Fruit Premium. Na téměř všech sjezdovkách v nejvýznamnějších zimních střediscích proběhne akce „Staň se mistrem sjezdovek“.

Po dnech strávených na sjezdovce budou mít všichni lyžařští a snowboardoví nadšenci možnost vyzkoušet pálenky Fleret a vyhrát zajímavé ceny, a to buď panáky zdarma, nebo ceny, které k zimním radovánkám patří. Princip soutěže je jednoduchý - stačí si vybrat sjezdovku, na kterou se lyžař cítí, a vypít požadovaný počet panáků.

Součástí kampaně jsou také ochutnávky přímo na sjezdovkách. Fleret Trade si pro tuto kampaň připravil postery, roll-upy, stojánky a bannery.

Likérka Fleret působí na trhu od roku 1993, kdy byla založena jako pokračovatel likérnictví ve Frenštátě a výrobce ovocných destilátů a bylinných likérů dle původních receptur zakladatele C. J. Kohna z roku 1850. V roce 2008 koupila podnik v kritické situaci investiční skupina FPD Corporation CZ, zaměřená na investice a financování etablovaných, slibně se rozvíjejících či podhodnocených podniků.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!