Geometry Global realizuje kampaň pro Intersport | E15.cz

Geometry Global realizuje kampaň pro Intersport

Geometry Global realizuje kampaň pro Intersport
Běh pro slevu
• 
ZDROJ: archiv
20. března 2015 • 11:44
„Běž IS pro slevu,“ tak zní heslo kampaně sportovního řetězce Intersport, kterou připravila aktivační agentura Geometry Global.

Kampaň s heslem „Čím víc uběhneš, tím větší slevu získáš“ má jednoduchou mechaniku. Zákazníci, kteří míří do Intersportu a chtějí ušetřit, mají možnost vyběhat si sami slevu.

Musejí ale na své běžecké aplikaci zaběhnout trasu v přibližném tvaru IS a podle počtu kilometrů získají slevu, 1 procento za 1 kilometr. Pokud tedy někdo zdolá sto kilometrů, získá libovolný běžecký produkt zdarma.

Běž IS pro slevuBěž IS pro slevuAutor: archiv

Svůj výkon z běžecké aplikace zákazníci následně nasdílejí na Facebook s hashtagem #bezimproslevu a můžou vyrazit do prodejny vybírat zboží s vyběhnutou slevou.

Za kampaní pro Intersport stojí agentura Geometry Global.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!