Heineken vstupuje do kin (s) Vchodem | E15.cz

Heineken vstupuje do kin (s) Vchodem

Heineken vstupuje do kin (s) Vchodem
Spot Heineken
• 

red

Reklamní spot The Entrance, který provází globální kampaň Heineken, právě teď vstupuje i do českých kin. Prémiová pivní značka spouští podobnou kampaň na českém trhu poprvé.

V rámci kampaně míří spot do sítí kin Palace Cinemas a Cinema city. Promítá se před vybranými filmy v celé České republice. Spot se natáčel v luxusním paláci poblíž Barcelony.

Klip „The Entrance“ má i nestandardní délku – 90 vteřin. „Je to příběh muže, který ví, co chce, je otevřený novým zážitkům, hledá cesty ke splnění svých snů a všechno je pro něj možné. Tak nějak se vlastně dají charakterizovat i konzumenti Heinekenu a jejich přístup k životu. Pečlivě jsme proto také vybírali filmy, před nimiž The Entrance poběží,“ konstatuje brand manager značky Heineken v České republice Richard Gažo. V kinech se spot bude vysílat mezi 16. červnem a 13. červencem.

V premiéře se spot představil na prestižním reklamním festivalu PIAF 2011 v květnu v Praze. Tamtéž získal první místo v kategorii pivních reklam. Od svého uvedení spot i celá kampaň bodují i v řadě dalších soutěží. V polovině června například sesbíral sedm prestižních ocenění na Cannes Lions International festival of Creativity.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!