Hornbach spustil kampaň s názvem „A teď ty“ | E15.cz

Hornbach spustil kampaň s názvem „A teď ty“

Hornbach spustil kampaň s názvem „A teď ty“
Hornbach - spot Megaprojekt
• 
11. března 2013 • 11:49
Hobby řetězec Hornbach zahájil 9. března novou marketingovou kampaň. Podstatným poselstvím, které by mělo z kampaně vyznít, je podpora zákazníků ve smyslu „Ty to zvládneš, ty to dokážeš – s Hornbachem“.

Hlavním cílem kampaně je inspirovat a probudit v zákazníkovi nadšení pro kutilství. Na konci každého spotu spokojený kutil se slovy „A teď ty“ předává štafetu ostatním. 9. března byl nasazen první ze spotů s názvem Megaprojekt, jehož hrdina dokázal na nehostinné skále stvořit planetu.

Podívejte se na spot:

TV spot německé agentury Heimat poběží také na Slovensku, v Německu, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Lucembursku, Švédsku a Rumunsku. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

Název kampaně: A teď ty
Jméno spotu: Megaprojekt
Hlavní médium: TV
Další média: print, internet, outdoor, POS
Období: od 9. března 2013 Agentura: Heimat, Berlín
Produkce: Radical Media
Výkonný producent: Lutz Mülller Režie: Gary Freedman (The Glue Society)
Kamera: Danny Ruhlmann

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!