IKEA spouští s Kaspeny zelenou kampaň | E15.cz

IKEA spouští s Kaspeny zelenou kampaň

IKEA spouští s Kaspeny zelenou kampaň
Kampaň IKEA od Kaspenů
• 
ZDROJ: IKEA

Strategie, Petr Novotný

Kampaň „Get Green“, kterou IKEA v těchto dnech spustila, si klade za cíl pomoci lidem chovat se šetrněji ke svému okolí i životnímu prostředí. Stojí za ní čeští Kaspeni a Triad Advertising.

Kampaň je rozdělená do tří částí. Stěžejní aktivitou je projekt Šetrnější domov, do kterého se zapojilo dvacet českých a slovenských rodin. IKEA se snaží domácnosti inspirovat pravidelně a tentokrát dala prostor svým zákazníkům, aby něco změnili a inspirovali vlastním příběhem stovky dalších. Do projektu byli vybráni členové IKEA Family, kteří doma něčím plýtvali a měli chuť to změnit.

„Pomohli jsme jim vybrat produkty, které jim v šetření vodou a energií i se snížením množství odpadu pomohou, a připravili pro ně speciální workshop. Vybaveni know-how i výrobky IKEA se pustili s nadšením do dvouměsíčního projektu,“ říká Zdeňka Pecková, tisková mluvčí IKEA ČR.

Výsledky jejich snažení, jejich osobní zkušenosti a rady jsou shrnuty v profilech na webové stránce Setrnejsi-domov.cz. S šesti českými a slovenskými domácnostmi byla natočena také krátká videa, která ukazují, s čím se rodiny během projektu potýkaly a co jim přinesl.

Za projektem stojí IKEA Česká republika a agentura Triad Advertising. Kromě České republiky probíhal projekt souběžně také na Slovensku a v Maďarsku. Za kreativou, webovou stránkou i produkcí videí pro celý region stojí právě agentura Triad Advertising.

Kde chutná nejlíp

V druhé části kampaně, která bude spuštěna 14. dubna, se IKEA zaměřuje na venkovní nábytek spojením dvou oblíbených aktivit: společného jídla a trávení času na čerstvém vzduchu.

Heslo „Venku chutná nejlíp“ se prolíná 30vteřinovým televizním spotem, který realizovala česká pobočka agentury Kaspen/Jung von Matt a na němž se v produkci Sirena Film podílel mimo jiné i dánský režisér Niels Gråbøl.

Kampaň IKEA od KaspenůKampaň IKEA od KaspenůAutor: IKEA

Poslední část kampaně představuje chytrá řešení v kuchyních Metod, díky nimž mohou zákazníci snížit spotřebu energie a vody a zredukovat množství odpadků. IKEA pro ni zvolila tištěnou inzerci, síť CLV a rámečky v metru. Ve vybraných městech je dále OOH komunikace doplněna brandingem zastávek. I za touto kreativou stojí také česká pobočka Kaspenů, mediální agenturou je MEC Global.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!