ING nasazuje veverku | E15.cz

ING nasazuje veverku

ING nasazuje veverku
ING
• 

red

ING Bank chce kampaní na ING Konto změnit konzervativní přístup Čechů ke spoření.

Padesát dva procent Čechů, kteří mohou spořit sice spoří, ale osmdesát čtyři procent z nich drží své úspory na běžném účtu. Důvodem je především přehlednost a snadná a rychlá dostupnost prostředků. Vyšší úrok a zhodnocování úspor je až druhořadé, vyplývá to z průzkumu, který provedla společnost ING Bank.

„Lidé by neměli rezignovat a dívat se, jak jejich vydělané peníze ztrácejí na hodnotě,“ říká ředitel pro retailové bankovnictví ING Bank Libor Vaníček. „Měly by být tam, kde se s nimi nakládá zodpovědně, kde neztrácí hodnotu, ale naopak, a přitom jsou neustále k dispozici. Takový komfort dokáže nabídnout právě naše ING Konto, které se snažíme v nové kampani nabídnout veřejnosti,“ dodává Libor Vaníček.

S kampaní se bude veřejnost setkávat v televizních spotech, vybraném tisku, na internetu nebo na billboardech postupně od 9. září, nejsilnější podporu bude mít kampaň v období od září do konce letošního roku. Na tvorbě reklamy ING Bank spolupracovala s agenturou Young & Rubicam.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!