Kampaň ING/NN naučila Ewana McGregora česky | E15.cz

Kampaň ING/NN naučila Ewana McGregora česky

Kampaň ING/NN naučila Ewana McGregora česky
Ewan McGregor hraje pro NN
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Petr Novotný

Skupina ING rozběhla kampaň oznamující přejmenování ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti. Nově budou vystupovat pod názvem NN, který odkazuje k původní značce Nationale-Nederlanden. V její kampani vystupuje herec Ewan McGregor.

O březnové proměně ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti na NN informuje od 21. února kampaň kampaň, která bude trvat čtyři týdny, přesněji do 22. března 2015. Poběží především v televizi a doplňkově na sociálních sítích YouTube a Facebook.

„Od 23. března 2015, což je náš den D, poběží hlavní kampaň v televizi, rádiu, ale také na onlinu, v tisku a na billboardech – budeme prakticky ve všech komunikačních kanálech, a to až do léta. Na podzim pak odstartuje další vlna navazující kampaně,“ řekla Strategii tisková mluvčí ING Pojišťovny ČR Daniela Velová.

Stejné služby, nové jméno a Ewan McGregorStejné služby, nové jméno a Ewan McGregorAutor: archiv
Návrh zahraniční podoby kampaně s Ewanem McGregorem

Ve spotu vysvětluje klientům změnu názvu hollywoodský herec Ewan McGregor známý z filmů Moulin Rouge, Trainspotting nebo z nového celovečerního snímku Mortdecai. Tento spot i celou kampaň vytvářela pro všechny trhy, na nichž pojišťovací část ING působí, jednotně holandská centrála. Konec spotu je však proměnlivý, neboť dovětek je vždy v místním jazyce. McGregor se tedy naučil mluvit i česky.

ING přinutila McGregora mluvit česky a dokonce ho „přejmennovala“

Kreativa televizního spotu je z dílny agentury McCann, režie se ujal Asger Leth, který se mimo jiné věnuje i scenáristice. „V případě této úvodní fáze kampaně k rebrandingu jsme žádné speciální aktivity pro český trh nepřipravovali,“ doplnila pro Strategii Velová.

Od konce ledna jsou klienti o změně jména rovněž informováni prostřednictvím klasických dopisů s dárkovými post-ity i elektronicky. Na spoty s McGregorem naváže 23. března hlavní kampaň, která bude lokální provenience.

Změna názvu uvedených společností je důsledkem procesu postupného oddělování pojišťovací části ING od ING Group. ING Bank bude i nadále působit pod svou stávající značkou. Nový název pojišťovací části odkazuje k původnímu označení Nationale-Nederlanden, pod kterým společnost v historii působila a dodnes v některých zemích působí. V roce 1992 pod tímto názvem dokonce vstoupila na český trh jako první zahraniční pojišťovna.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!