Kampaň RSTS vrací do hry svérázného kutila | E15.cz

Kampaň RSTS vrací do hry svérázného kutila

Kampaň RSTS vrací do hry svérázného kutila
Bláznivý kutil opravuje střechu igelitkami
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Raiffeisen stavební spořitelna navazuje podzimní kampaní na jarní koncept s bláznivým kutilem v hlavní roli. Za kreativou opět stojí agentura Saatchi & Saatchi. V rámci kampaně prošly modernizací i webové stránky.

V podzimní kampani Raiffeisen stavební spořitelny (RSTS) se na scénu vrací bláznivý kutil, jehož počínání při nekonvenční opravě střechy musí korigovat maskot Felix. Kromě půlminutových spotů Sprcha a Střecha se v průběhu září objeví na kanálech Nova a Prima také dva nové desetivteřinové spoty propagující hypoteční úvěr HYPOsplátka.

Televizní kampaň vyztuží online reklama, komunikace na Facebooku, na serveru TN.cz v sekci Lepší bydlení a ve vlastní obchodní síti. Autorem konceptu je opět agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia.

Spolu se startem podzimní marketingové kampaně zmodernizovala Raiffeisen stavební spořitelna své webové stránky Rsts.cz. „Nový web je zpracován v modernější grafice, celkově vzdušnější a více interaktivní,“ vysvětluje marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny Lukáš Kopecký. Webové stránky RSTS, které dlouhodobě vytváří Giant interactive, byly v loňském i předloňském roce vyhodnoceny jako nejlepší bankovní web v soutěži WebTop100.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!