Karlovarské minerální vody vybraly Ogilvy & Mather, na podzim spustí produktovou kampaň | E15.cz

Karlovarské minerální vody vybraly Ogilvy & Mather, na podzim spustí produktovou kampaň

Karlovarské minerální vody vybraly Ogilvy & Mather, na podzim spustí produktovou kampaň
Ladislav Báča, Ogilvy
• 
ZDROJ: Repro Strategie (Martin Pinkas)
4. srpna 2014 • 11:57
V tendru společnosti Karlovarské minerální vody zvítězili Ogilvy & Mather. Pod taktovkou agentury odstartuje letos na podzim kampaň k uvedení nového produktu z řady Magnesia. Na promo aktivitách se bude podílet agentura Geometry Global.

Magnesia se představí v nové lahvi speciálně navržené pro používání při sportovních aktivitách. V rámci kampaně proběhne aktivace v místě prodeje včetně samplingu či komunikace prostřednictvím webovských stránek a sociálních sítí. Kreativu kampaně měli na starosti Will Rust, Adéla Zrzavá a Tereza Kučerová. Tým accountů se skládal z Martina Petráska, Tomáše Lišky a Jaroslava Nováka.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!