Kasa.cz zahájila svou zatím největší kampaň | E15.cz

Kasa.cz zahájila svou zatím největší kampaň

Kasa.cz zahájila svou zatím největší kampaň
Kasa.cz
• 

br

V polovině září odstartoval internetový obchod Kasa.cz novou komunikační kampaň, jejíž součástí jsou i poněkud hororově laděné spoty. Kampaň tohoto rozsahu a typu nasazuje Kasa.cz poprvé.

Součástí kampaně jsou spoty, rozhlasová, tisková a venkovní reklama (billboardy) a intenzivní online komunikace. „Ve spolupráci s aliancí Media Park / OMD jsme připravili integrovaný komunikační koncept, který pomůže představit hlavní benefity značky Kasa.cz ještě většímu počtu zákazníků a zároveň pomůže posílit loajalitu zákazníků stávajících,“ říká o cílech kampaně tisková mluvčí Kasa.cz Jitka Součková.

Sazka zahajuje dvě nové kampaně

Hlavní myšlenka celé komunikace „Straší vám doma staré věci? Vyměňte je za nové!“ vychází ze skutečnosti, že než se lidé rozhodnou k nákupu nové věci, většinou jim doma už delší dobu „straší“ dosluhující a špatně fungující starý přístroj. Koncept vytvořený pro podzim 2012 až jaro 2013 upozorňuje také na nové logo a slogan internetového obchodníka, který se v souvislosti se zahájením kampaně rozhodl ještě inovovat svoje internetové stránky.


Televizní kampaň probíhá ve dvou vlnách na TV Prima, Barrandov a v síti At Media. První část je pouze imagová, druhá vlna je částečně produktová. V kampani jsou použity standardní délky spotů 30 vteřin, doplněné desetivteřinovými sponzorskými odkazy. Televizi jako médium využila Kasa.cz v minulosti pouze jednou, bylo to loni, ale pouze ve formě sponzorských odkazů.

TV spot Strašící spotřebiče:

Kreativní agentura: Cream Prague
Autor kreativního konceptu: David Brada
Režisér spotu: Wolfberg, produkce Savage
Mediální agentura: OMD

Autor: br
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!