Kofila jako káva v čokoládě | E15.cz

Kofila jako káva v čokoládě

Kofila jako káva v čokoládě
Kampaň na Kofilu od agentury Zaraguza
• 
ZDROJ: Nestlé
12. května 2016 • 10:28
Nestlé uvádí novou reklamní kampaň na tyčinku Kofila, kterou pod vedením Zuzany Spurné, manažerky značky Kofila, vytvořila agentura Zaraguza. Hlavní myšlenkou je představit Kofilu coby kávu v čokoládě.

Kofila se rozhodla v nové kampani komunikovat svůj hlavní benefit: je jedinou čokoládovou tyčinkou na trhu, která obsahuje skutečnou kávu. Nový claim „Káva v čokoládě“ bude značka budovat dlouhodobě.

Vzhledem k velmi dobré známosti značky je cílem kampaně zvýšení spotřeby a frekvence nabízením nových příležitostí ke konzumaci. Klíčovým nástrojem kampaně je virální video doplněné bannerovou kampaní a samplingem.

Hlavními kanály kampaně jsou Facebook a YouTube, kampaň doplňuje výrazná instore vizibilita.

Kampaň vytvořila agentura Zaraguza, spot v režii Jana Zajíčka produkovala společnost Punk film. Poběží až do 19. června.

Nestlé, do jejíž „cukrárenské stáje“ značka Kofila patří, navíc vyhlásila soutěž pro grafické designéry na návrh obalu limitované edice této tyčinky, která by měla být vyrobena v odhadovaném počtu dvou milionů kusů (ruku na srdce, v čokoládě jde o skutečně limitované číslo). Garantem a organizátorem soutěže je Czechdesign, organizace dlouhodobě prosazující design do praxe, vítěznou práci vybere odborná porota v čele s Alešem Najbrtem.

Výsledky soutěže budou vyhlášeny v Národní galerii v Praze u příležitosti retrospektivní výstavy Zdenka Rykra, který je autorem původního loga Kofily . Designéři se mohou hlásit až do 26. května 2016 na stránkách Czechdesign.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!