Lidl promuje „to nejlepší z Česka a Evropy“ | E15.cz

Lidl promuje „to nejlepší z Česka a Evropy“

Lidl promuje „to nejlepší z Česka a Evropy“
Lidl
• 

red

Obchodní řetězec Lidl odstartuje v sobotu novou reklamní kampaň s cílem představit kvalitní české i zahraniční výrobky ze svého sortimentu.

„Cílem nové kampaně je ukázat zákazníkům, že ty nejlepší potraviny, nejen z České republiky, ale i z dalších zemí Evropy mají doslova na dosah ruky. Naši nákupčí po celé Evropě každý den pečlivě vybírají kvalitní produkty, které jsou poté nabízeny v dalších zemích, kde Lidl působí. Chceme, aby naši zákazníci měli možnost volby,“ řekla Lucie Borovičková, mluvčí společnosti Lidl.

Ve stálém sortimentu řetězce jsou produkty, které představují jednotlivé evropské kuchyně, výrobky od nás zase ochutnají jinde. Čeští producenti tak dodávají například uzeniny na polské, slovenské, maďarské, rumunské a bulharské pulty.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!