Lidl v kampani ukazuje, že má vše na jednom místě | E15.cz

Lidl v kampani ukazuje, že má vše na jednom místě

Lidl v kampani ukazuje, že má vše na jednom místě
Kampaň Lidlu
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Petr Novotný

Kampaň Lidlu stojí na tvrzení zákazníků, že zde seženou potřebné suroviny ve vysoké kvalitě a zároveň získají inspiraci na vaření, které zvládne každý.

Společnost Lidl spouští dnes nový reklamní spot s názvem Vše na jednom místě. Třicetivteřinová promoce je koncipován jako reportáž, kterou provází Marek Vašut. Spolu s ním se objevují další osobnosti, které jsou s Lidlem dlouhodobě spojené – Roman Paulus a Marcel Ihnačák. Ti účastníkům spotu rozdají recepty, jež sami vymysleli.

„A přesně takhle se to děje v podrobných videonávodech na webové stránce Kuchyně Lidlu, kde kuchaři zákazníkům radí, jak vařit krok za krokem, takže vaření zvládne skutečně každý,“ říká Jitka Vrbová, tisková mluvčí Lidlu.

Spot poběží přinejmenším měsíc na kanálech Primy, Novy a Óčka a v TV Barrandov. Vizuál reklamy využije Lidl v letácích a přímo na prodejnách. Za kreativou stojí zahraniční agentura, se kterou prodejce dlouhodobě spolupracuje, její název však Strategii neprozradil.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!