Linka bezpečí spouští kampaň ke 20. výročí | E15.cz

Linka bezpečí spouští kampaň ke 20. výročí

Linka bezpečí spouští kampaň ke 20. výročí
Kampaň Linky bezpečí
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Petr Novotný

Linka bezpečí odstartovala kampaň „Díky, Linko“, kterou míří na individuální dárce a zároveň připomíná 20 let své existence. Kampaň připravila reklamní agentura Konektor.

V nové kampani děkují děti Lince bezpečí za to, že jim pomohla v určité těžké životní situaci. Jednotlivé vizuály nesou některá z témat, která děti na Lince bezpečí řeší, jako je šikana, rozvod rodičů či zneužívání a týrání. Texty pak informují o počtech volání na Linku bezpečí a vyzývají veřejnost, aby Linku bezpečí podpořila, a pomohli tak ještě více dětem.

„Kampaň ‘Díky, Linko‘ je poděkováním za neustálou a neutuchající mravenčí práci Linky bezpečí, která probíhá dvacet čtyři hodiny denně již po dvacet let. Kampaň demonstruje v reklamní zkratce to, co Linka bezpečí opravdu umí a v čem je nezastupitelná – pomáhat dětem,“ uvádí Martin Charvát, kreativní ředitel reklamní agentury Konektor, která za kampaní stojí.

„Většina kampaní pro neziskové organizace se nese v duchu zobrazování negativních aspektů života a jejich dopadu na lidské osudy. My jsme ale chtěli jít jinou pozitivní cestou a ukázat, že Linka bezpečí dokáže dětem v jejich nelehkých životních situacích opravdu pomoci, že je zde mnoho důvodů, proč jí mohou děti, kterým během let pomohla, poděkovat,“ říká Ivana Šatrová, ředitelka Linky bezpečí. Motiv kampaně vychází ze skutečnosti, že do dnešních dní Linka bezpečí zaznamenala 11 000 děkovných vzkazů od dětí za poskytnutou pomoc.

Bezpečná budka

Nový televizní spot v České televizi odstartoval kampaň, jejímiž dalšími kanály budou print, rádio i online. Díky dlouholetému partnerovi Linky bezpečí, Nadaci O2, bude realizována i na 800 budkách v České republice. O2 hradí veškeré náklady spojené s výlepem a pronájmem reklamní plochy.

Kampaň poběží od začátku listopadu do konce roku. V prosinci Linku bezpečí podpoří svojí online kampaní její další generální partner Era. Hlavní motiv kampaně je rozšířen i do další komunikace Linky bezpečí s veřejností. 24. října spustila Nadace O2 projekt Adopce budek www.nadaceo2.cz/adopcebudek. Hlavním motivem na telefonních budkách bude právě „Díky“. Kampaň je plně financována Nadací O2 a výtěžek z adopce bude poukázán na provoz Linky bezpečí.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!