Menstruace? Hlavně nic netajit, říká kampaň značky Ria | E15.cz

Menstruace? Hlavně nic netajit, říká kampaň značky Ria

Petr Novotný (Strategie)

Agentura Symbio spustila online kampaň pro značku dámských hygienických potřeb Ria. Ta je výsledkem repositioningu značky, která se vymezuje vůči reklamním a společenským klišé a snaží se o menstruaci mluvit narovinu a otevřeně.

Během podzimní kampaně zveřejnila Ria „hero video“, na které bude navazovat další komunikace na sociálních sítích.

„Nechtěli jsme udělat další reklamu s modrou tekutinou a tančícími holkami v bílých kalhotách. Dlouho jsme hledali správný insight a cestu, jak být upřímní,“ říká Tomáš Hrábek, kreativní stratég agentury Symbio.

Magnesia finišuje atletickou kampaň

„Cílovkou jsou mladé holky, a tak jsme se hlavně snažili nebýt trapní – o to víc nás těší, že už po prvním dni jsou ohlasy super. Slečny se pod videem navzájem tagují a už se začíná sdílet. I kdyby ale přišly hejty, budeme vlastně rádi. Jakákoliv reakce je zdravá. O tom to celé je – nemusíš nic, nemusí se ti líbit ani tohle video. Každá holka je přeci jiná,“ doplňuje account manažerka Symbio Anna Řeháková.

Autor: Petr Novotný (Strategie)
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!