Milka rozběhla „dvojnásobně neodolatelnou“ kampaň | E15.cz

Milka rozběhla „dvojnásobně neodolatelnou“ kampaň

Milka rozběhla „dvojnásobně neodolatelnou“ kampaň
Kampaň Milky Dvojnásobně neodolatelní
• 
ZDROJ: archiv
3. srpna 2015 • 09:53
Milka uvádí na český a slovenský trh cukrovinku Milka Chips AHOY! Kampaň s názvem „Dvojnásobně neodolatelní“ připravily agentury PR.Konektor a Konektor Social.

Společnost Mondelez Czech Republic uvádí na český trh novou cukrovinku Milka Chips AHOY!, která vznikla spojením čokolády Milka se značkou amerických cookies Chips AHOY! U této příležitosti agentury PR.Konektor a Konektor Social připravily integrovanou kampaň Dvojnásobně neodolatelní, která si klade za cíl představit tuto novinku ve spojitosti s opravdovým kamarádstvím.

První část kampaně, která odstartovala 27. července, zahajuje komunikaci prostřednictvím PR a digitálních médií.

„V rámci PR aktivit budeme pracovat s opinion leadery, tj. dvojicemi, které představují opravdové přátelství. Jako příklad lze uvést profesionální závodníky rallye, populární skupinu Calm Season či duo vzdušných akrobatek TeTy. V Čechách jsme navázali spolupráci s online divizí televize Prima a na Slovensku s mediálním domem Ringier. Kromě těchto médií budeme cílit především na lifestyly v souvislosti s cílovou skupinou produktu Milka Chips AHOY!,“ říká k PR komunikaci Michaela Králová, PR konzultant agentury PR.Konektor.

„Pro potřeby komunikace tohoto nového produktu jsme v digitálu vytvořili speciální microsite a aplikaci, díky níž budou moci lidé pomocí zábavných otázek otestovat hloubku svého přátelství. Do kampaně zapojíme také youtubery – i mezi některými z nich totiž existuje nerozlučné přátelství,“ přibližuje digitální část kampaně Rudolf Kvíz, Account Director agentury Konektor Social.

Aplikace Dvojnásobně neodolatelníAplikace Dvojnásobně neodolatelníAutor: archiv

Druhá část komunikace odstartuje 10. srpna 2015, a to ve formě televizních spotů a bannerové reklamy na internetu.

Nákup mediálního prostoru zajistila mediální agentura Carat a o kreativitu bannerů se postarala reklamní agentura Konektor. Celá kampaň poběží do 24. srpna letošního roku.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!