Milka spouští kampaň s 3D holografickým stojanem | E15.cz

Milka spouští kampaň s 3D holografickým stojanem

Milka spouští kampaň s 3D holografickým stojanem
Milka spouští kampaň s 3D holografickým stojanem
• 
14. února 2013 • 14:15
Společnost Kraft Foods zahajuje 15. února podporu svojí novinky Milka Caramel v místě prodeje. V kampani hraje důležitou roli 3D display Dreamoc, který bude v Česku pro komunikaci potravin využit úplně poprvé.

Stojan s holografickým videem bude umístěn v prodejně Tesco Nový Smíchov od 15. února do 14. března. Animace – tedy holografické video uvnitř displeje tohoto stojanu – bude originálně komunikovat táhlý karamel obsažený v novince Milka.

„Věříme, že holografický 3D stojan Dreamoc spotřebitele zaujme především proto, že se jedná o naprosto nový způsob reklamy, ušitý na míru naší cílové skupině spotřebitelů, která se ráda baví a nové věci vnímá velice pozitivně,“ říká brand manager značky Milka Markéta Kristlová.

Milka Caramel ve 3D stojanuMilka Caramel ve 3D stojanuAutor:

Stojan Dreamoc už odborná veřejnost zná. Je absolutním vítězem soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI Central Europe Awards. Podívejte se, jak ve stojanu vypadala například prezentace holicího strojku Gillette Pro Fusion:

Milka by měla zákazníky zaujmout nejen samotnou vizualizací s 3D efekty, ale také doprovodnou hudbou a voiceoverem známým z televizní reklamy. Animaci karamelu vytvořila pro značku Milka společnost Cube vision ve spolupráci se Screenrental, která stojan zapůjčila.

To, že se značka Milka zaměřuje na modernější styl komunikace, potvrzují i záběry z Olomouce, kde byla v září loňského roku novinka Kraft Foods prezentována videomappingovou projekcí:

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!