Moneta přibrala k otrávenému kocourovi Bartošku | E15.cz

Moneta přibrala k otrávenému kocourovi Bartošku

Moneta přibrala k otrávenému kocourovi Bartošku
Z natáčení spotu Moneta Money Bank s Jiřím Bartoškou
• 
ZDROJ: Moneta Money Bank

Strategie, Petr Novotný

Moneta Money Bank spustí 1. srpna nový koncept marketingové komunikace, který začne využívat po rebrandingu značky GE Money Bank a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů zůstane kocour, ke kterému se nově přidá i jeho majitel. Hraje ho Jiří Bartoška.

Kreativa nového konceptu zůstala úkolem pro agenturu Labstore, o režii spotu se opět postaral Daniel Růžička s produkcí AdWood. Natáčení probíhalo v Českém Brodě. Nová nadlinková kampaň poběží od 1. do 30. srpna na všech stanicích skupin Nova, Prima, Česká televize a Atmedia. Marketingovou kampaň podpoří Moneta také na sociálních sítích a na prodejních místech a využije i bigboardy.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!