Múúú: první řeznická kampaň | E15.cz

Múúú: první řeznická kampaň

Múúú: první řeznická kampaň
Kampaň značky Múúú
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Petr Novotný

Maso Uzeniny Písek spouští online kampaň na podporu své značky Múúú. Za kreativou stojí agentury Lowe a Nydrle.

Výrobce masných výrobků Maso Uzeniny Písek spouští první větší reklamní kampaň v historii firmy. Poběží během listopadu a prosince v online médiích a jejím cílem je posílit pozici značky na trhu masných produktů a zvýšit povědomí o značce Múúú.

Ústředním bodem kampaně je informační microsite Masovakultura.cz, která má zákazníkům představit kvalitu a širokou nabídku značky Múúú. Web obsahuje vedle různých tipů a vychytávek na přípravu masa také videa s ambasadorem značky, milovníkem masa Jirkou. Další komunikace probíhá prostřednictvím zmíněných videí v sociálních médiích a na YouTube.

Kampaň vytvořila agentura Lowe ve spolupráci s Nydrle, která pro značku od letošního června zajišťuje také dlouhodobou komunikaci v sociálních médiích.

Důležitým marketingovým nástrojem budování značky Múúú je rovněž vlastní síť čtrnácti značkových řeznictví, které firma provozuje v Praze a jižních a středních Čechách. Svou poslední prodejnu firma otevřela letos v srpnu na Praze 7, přičemž do konce roku plánuje nové provozovny také v Plzni a Brně. Mimo vlastní řeznictví jsou výrobky Múúú k dostání i v řetězci Coop a dalších maloobchodních prodejnách a od nového roku je bude nabízet internetový obchod Rohlik.cz.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!