Nescafé zahajuje „krémovou“ kampaň | E15.cz

Nescafé zahajuje „krémovou“ kampaň

Nescafé zahajuje „krémovou“ kampaň
Právě odstartovala kampaň na nové Nescafé Gold Crema
• 

red

V těchto dnech se na televizní obrazovky dostává spot na novou kávu Nescafé Gold Crema. Kampaň, kterou vytvořila reklamní agentura Publicis Praha, poběží u nás i na Slovensku.

Společnost Nestlé v těchto dnech zahajuje kampaň na kávu Nescafé Gold Crema. Poběží v televizi, v tisku, na internetu a v místě prodeje. Cílovou skupinou jsou individualisti ve věku 25 až 55 let, kteří rozpoznají co je v životě důležité a zaměřují se na kvalitu.

Spot a klíčový vizuál kampaně vznikl v agentuře Publicis Prague, produkci spotu zajistila společnost Boogie Films. Kampaň je určena pro český a slovenský trh.

Tým agentury Publicis pro Nescafé:

Senior Art Director: Šárka Fléglová
Senior Copywriter: David Podhola
Creative Director: Štěpán Zálešák
Account Director: Klára Buriánková
Senior Account Manager: Lucie Dubová
Producer: Denisa Dastychová

Na vzniku spotu se dále podíleli:

Director: Stephan Hadjam
DOP: Mark Bliss
Edit: Vera Berg
Music: Karel Havlíček
Production House: Boogie Films
Postproduction: UPP
Sound: Soundsquare

Nescafé Gold Crema - vizuál pro tiskNescafé Gold Crema - vizuál pro tiskAutor:

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Mohlo by vás zajímat