Nevyměknem! Fernet Stock připravuje novou kampaň s VCCP | E15.cz

Nevyměknem! Fernet Stock připravuje novou kampaň s VCCP

Nevyměknem! Fernet Stock připravuje novou kampaň s VCCP
Fernet Stock
• 
21. března 2013 • 13:40
Fernet Stock od společnosti Stock Plzeň má po třech letech novou televizní reklamu. Spot, který bude nasazen v dubnu, apeluje na všechny muže, aby i v dnešní době zůstali pořádnými chlapy a nevyměkli. Stock Plzeň se pro tuto kampaň rozhodl spolupracovat s agenturou VCCP.

Stock nasazuje v pořadí sedmý spot pro Fernet. Měl by navazovat na legendární reklamy z druhé poloviny devadesátých let. Spot „V baru“ se sloganem „Výjimečně hořký, výjimečně dobrý“ se stal vůbec první televizní reklamou na domácí lihovinu. V roce 1998 následoval „Balkón“ s dnes již kultovní hláškou „I muži mají své dny“.

I nová kampaň cílí především na mužské publikum, spot staví na skutečnosti, že muži současnosti sami hrají nebo jsou stavěni do desítek nejrůznějších rolí a mají stále méně času na to, aby si zůstali skutečnými muži. To vše je ale pojato s nadsázkou a zakončeno apelem, aby se muži přihlásili ke své přirozenosti a jasně se prokázali jako správní chlapi, kteří nevyměknou.

Fernet StockFernet StockAutor:

Kampaň bude zahájena v průběhu dubna, na novém spotu se v těchto dnech ještě pracuje. Stock nemá pro značku Fernet stálou agenturu, v minulosti spolupracoval s Young & Rubicam nebo s Ogilvy. Pro tuto kampaň byla v minitendru vybrána agentura VCCP. Spot režíroval Jakub Kohák, produkci spotu, který se natáčel v exteriérech v Mělníku, zajišťovala agentura Savage.

Třicetivteřinová verze spotu bude v průběhu dubna nasazena na kanálech Nova Group, Prima Group i na ČT Sport. Pro potřeby internetu pak vznikla obsáhlejší padesátivteřinová varianta. Televizní kampaň bude totiž úzce propojena právě s internetem, sociálními sítěmi, ale také s promotion akcemi v místě prodeje. Hlavním pojítkem mezi ATL komunikací a dalšími aktivitami se stane právě slib „nevyměknem“. Podle marketingové ředitelky Stocku Kateřiny Harris je přitom řada aktivit svým charakterem nastavena tak, aby se komunikace spontánně šířila mezi spotřebiteli. „Počítáme s významnými investicemi jak v nadlinkové, tak v podlinkové komunikaci,“ říká ke kampani Kateřina Harris.

Fernet StockFernet StockAutor:

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!