NN posiluje brand kondiciometrem | E15.cz

NN posiluje brand kondiciometrem

NN posiluje brand kondiciometrem
Kampaň NN od Nydrle
• 
ZDROJ: Nydrle
19. dubna 2016 • 10:59
NN pojišťovna a penzijní společnost spustila online kampaň, jejímž cílem je posílit znalost značky NN a seznámit veřejnost s novým produktem rizikového životního pojištění NN Život. Za kampaní stojí agentura Nydrle.

Součástí kampaně NN je speciální webová stránka www.nn.cz/kondice s online testem, v němž si lidé mohou ověřit, jestli jsou v dostatečné formě. Po zodpovězení deseti otázek ohledně svého životního stylu obdrží uživatel e-mailem orientační informace o své celkové kondici spolu s pozvánkou na sjednání osobní schůzky.

„Součástí naší jarní mediální kampaně je i osvěta. Vyzýváme proto lidi, aby si chránili to nejcennější, co mají – svůj život. A to nejen z pohledu fyzického zdraví, ale i v rámci finančního zajištění pro případ nějaké nenadálé události,“ komentuje kampaň Rostislav Trávníček, ředitel marketingu a komunikace NN.

Online dotazník je součástí aktuální komunikační kampaně vycházející z globálního konceptu „Na vás záleží“, kterou NN spustila začátkem dubna. Test fyzické kondice navazuje na obdobný loňský projekt Zdravometr zaměřený na připojištění závažných onemocnění.

Kampaň vytvořila agentura Nydrle ve spolupráci s výkonnostní mediální agenturou Red Media ze skupiny Kindred Group.

Autor: Petr Novotný, Strategie
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!