O2: Přísně utajovaná kampaň a únik informací | E15.cz

O2: Přísně utajovaná kampaň a únik informací

O2: Přísně utajovaná kampaň a únik informací
Spot na tarify Free poběží od 15. dubna
• 
11. dubna 2013 • 16:43
Telefónica představila novinky určené pro rezidentní klientelu. Jedná se o tři jednoduše sestavené tarify s názvem Free a službu O2 Mobil, kterou operátor zavádí místo dotovaných telefonů. V době, kdy generální ředitel společnosti Luis Malvido informoval novináře o nových tarifech a marketingový ředitel Jiří Dvorjančanský vysvětloval, že kampaň kvůli utajení vznikala v Berlíně, byly všechny podstatné informace už desítky minut k dispozici v rámci zpravodajství ČTK.

Telefónica lákala zástupce médií na představení revoluční novinky a to pochopitelně vyvolalo zvědavost. „Jednalo se bohužel o únik informací, někdo byl natolik nedočkavý, že prolomil kód a našel naši tiskovou zprávu připravenou k publikování,“ vysvětluje ředitelka korporátní komunikace Dana Dvořáková důvod, proč se informace o nových tarifech objevila v ČTK ještě před tím, než začala tisková konference.

Únik informací u Telefóniky: nabídne „neomezené“ tarify, zruší dotované telefony

„Není to malý posun, je to velká změna, rozhodli jsme se splnit požadavky, po kterých zákazníci už dlouho volají,“ představil nové tarify generální ředitel společnosti Luis Malvido. To, že je uvedení novinek pro Telefónicu zásadní, potvrdil i marketingový ředitel Jiří Dvorjančanský: „Očekáváme rychlou odezvu ze všech prodejních kanálů, navíc 15. dubna odstartujeme naši největší kampaň za posledních pět let.“

Rozpočet kampaně Dvorjančanský neprozradil, ale uvedl, že půjde o sumu vyšší než 70 milionů korun, což je maximální hranice u částek investovaných do vánočních kampaní O2. Kampaň ve stylu květinové revoluce je naplánovaná do všech mediatypů, hlavní spot se stopáží 45 sekund doplní kratší, dvacetisekundové s konkrétní produktovou nabídkou.

„Pod kampaní je podepsaný mezinárodní tým agentury VCCP. Přípravu komunikace jsme přesunuli do Berlína z důvodu utajení před konkurencí,“ informoval Dvorjančanský. Uvedení nových tarifů Telefónica spojila s velkým eventem na pražském Můstku. Obří květinový záhon s nápisem Free, který se ráno objevil na chodníku, hostesky rozebíraly a obrandované květiny rozdávaly kolemjdoucím.

Květinový záhon na MůstkuKvětinový záhon na MůstkuAutor:

Autor: br
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!