OgilvyOne rozbalila pro T-Mobile digitální vánoční kampaň | E15.cz

OgilvyOne rozbalila pro T-Mobile digitální vánoční kampaň

OgilvyOne rozbalila pro T-Mobile digitální vánoční kampaň
Vánoční microsite T-Mobilu
• 
ZDROJ: archiv
6. listopadu 2014 • 12:40
Výběrové řízení na digitální agenturu společnosti T- Mobile vyhrála OgilvyOne na konci září a ihned začala pracovat na vánoční kampani. Nyní spustila microsite propagující službu Fresh.

Koncept digitální komunikace propagující novou službu T-Mobilu Fresh připravila agentura OgilvyOne během tří týdnů. V rámci kampaně vytvořil tým OgilvyOne microsite (www.t-mobile.cz/vanoce) spojenou s unikátním vyhledáváním, natočil a připravil videoobsah pro vánoční stránku a připravil bannerovou kampaň. Hlavní „vychytávkou“ webu je možnost nechat si ocenit stávající mobilní telefon. Atraktivní mechanika spojuje vyhledávání v databázi cen telefonů a vtipná videa v duchu komunikace T-Mobilu. Zákazníci tak mohou online zjistit, jakou cenu má jejich mobil v případě odkupu, a ještě se dobře pobaví. V sérii spotů dala OgilvyOne prostor mladým hercům, kteří již dříve vystupovali v reklamách T-Mobilu. Svoji roli tak dostal již legendární Řízek, sígři i slečna Lucinka. Po ocenění telefonu získá návštěvník webu potvrzení, se kterým může navštívit vybranou pobočku a svůj mobil zde odprodat a rovnou si pořídit nový mobil či tablet se službou Fresh. Web pomáhá přivádět potenciální zájemce do prodejen a zároveň slouží ke sběru potřebných dat. OgilvyOne se bude nově starat o digitální komunikaci T-Mobilu i během následujícího období.

Autor: pjn
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!