V hlavním televizním spotu vystupuje zpěvák Scott Miller, hudebník z Knoxvillu, který má reprezentovat skutečné hodnoty ekonomiky lidí. Zpívá o tom, že společnost PayPal odstraňuje každodenní překážky, s nimiž se všichni setkáváme, jako je například vyplňování nekonečných formulářů nebo dlouhé fronty u pokladen. Grafika spotu vykresluje svět, v němž tyto nepříjemnosti čeká osud dinosaurů.
„Naším cílem bylo propůjčit moderní, lidský a lidový jazyk značce, která dělá úžasné věci pro běžné lidi. Namísto toho, abychom prostě popisovali jednotlivé výhody, zaměřili jsme se na to, co společnost PayPal dělá pro lidstvo jako celek – jak tato značka zpochybňuje a mění zavedený stav věcí. Kampaň Powering The People Economy pak vznikla jako přirozené rozvinutí této myšlenky,“ řekl Matt Weiss, celosvětový ředitel pro marketing ve společnosti Havas Worldwide.
„Kampaň Powering The People Economy ukazuje, co by od nás měli naši zákazníci očekávat a vyžadovat – bezpečné, snadné a pohodlné možnosti plateb, které je nezatěžují a přibližují je k tomu, co chtějí,“ řekl ke konceptu David Marcus, prezident společnosti PayPal.
Novou identitu značky vytvořila designérská firma fuseproject.
Spoty