Penny začne lákat na domácí výrobky | E15.cz

Penny začne lákat na domácí výrobky

Penny začne lákat na domácí výrobky
Penny Market
• 

br

Diskontní maloobchodní řetězec Penny Market představil nový koncept komunikace pro letošní rok. Bude pokračovat v přeměně prodejen, zhruba o čtvrtinu navýší svoje investice do reklamy a pozmění složení mediamixu. Ústředním tématem nové kampaně je nabídka domácích potravin.

Už tento týden osloví Penny Market poprvé zákazníky sloganem „Nakupujte hezky česky“. Obchodník vychází z faktu, že v současné době roste poptávka po domácích výrobcích, takže se konceptu s důrazem na nabídku od českých dodavatelů bude držet celý letošní rok.

Kampaň z dílny reklamní agentury Mark/BBDO se v jednotlivých médiích začne objevovat postupně už tento týden. Pro televizi, která startuje ve čtvrtek večer, je připraveno několik exekucí spotů, nový slogan a informace o SMS soutěži o tuzemské zájezdy proběhnou ještě v tisku, rádiu, na internetu a na letácích.

Penny Market v letošním roce přichází se změnami i v mediálním plánování. „Daleko víc se zaměříme na internet a z důvodu lepšího zacílení nás budou zajímat i tisková periodika typu měsíčníky a týdeníky,“ řekl Strategii vedoucí marketingu a komunikace Penny Marketu David Kolář. Větší důraz na internet potvrzuje fakt, že pro akční nabídky by od pátku měla fungovat nová speciálně zřízená internetová stránka.

Penny nově komunikuje domácí původ potravinPenny nově komunikuje domácí původ potravinAutor:

Zástupci Penny Marketu představili novinářům nový prodejní koncept, který se už během roku 2011 objevil na prvních čtrnácti prodejnách, a letos se bude postupně zavádět na dalších místech. Regály v obchodech jsou uspořádány příčně, objevují se nové prvky komunikující čerstvost a domácí původ a akční zboží je nově prezentováno v regálech, kde by mělo být dostupnější než v původních koších.

Autor: br
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!