Pilsner Urquell vzdává hold svým sládkům | E15.cz

Pilsner Urquell vzdává hold svým sládkům

Pilsner Urquell vzdává hold svým sládkům
O Pilsner Urquell se starají pokolení sládků
• 
ZDROJ: archiv

Strategie

,

Filip Votava

Pivovar Plzeňský Prazdroj v reklamní kampani představuje práci svých sládků, kteří si předávají zkušenosti v péči o pivo po několik pokolení. Myšlenku spotu vtiskla agentura MUW Saatchi & Saatchi.

Značka piv Pilsner Urquell přichází na začátku července s TV kampaní, ve které nechává nahlédnout „do kuchyně“ několika generací svých nejvýznamnějších sládků. Nová reklama klade důraz na původní postup výroby plzeňského piva, charakteristický například přímým plynovým ohřevem v měděných varních nádobách.

Spot vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenta a produkční společnosti Armada films. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v prostorách ležáckých sklepů Plzeňského pivovaru a zahrál si v ní například i současný sládek Václav Berka mladší. Idea spotu je dílem agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!