Pivovar Litovel láká na líbačku | E15.cz

Pivovar Litovel láká na líbačku

Pivovar Litovel láká na líbačku
Líbejte se
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Pivovar Litovel spouští dvoufázovou kampaň zaměřenou na zákazníky ve věku 18 až 35 let. PR je dílem agentury ADison.

Pivovar Litovel odstartoval na začátku dubna novou celostátní kampaň k ochucenému pivnímu mixu Černý Citron. Váže se k 1. květnu, svátku zamilovaných, a jejím ústředním tématem jsou právě prvomájové polibky. Navazuje tím na loňské uvedení Černého Citronu na trh.

„Cílem kampaně je omladit značku a zaměřit se i na jiné než tradiční zákazníky. Cílovou skupinou jsou v tomto případě lidé od 18 do 35 let v celé České republice,“ vysvětluje Markéta Václavková, vedoucí marketingu Pivovaru Litovel.

Za kampaní stojí PR agentura ADison. Ta v rámci propagace pivního mixu Černý Citron plánuje využít on-line komunikaci, promo akci na pražské Náplavce a navazující spotřebitelskou soutěž o ceny.

Líbejte se bláznivě!Líbejte se bláznivě!Autor: archiv

V první, nebrandované teasingové fázi hrají prim on-line kanály, zvláště pak Facebook, YouTube a webová stránka Libejtese.cz. Druhá fáze potrvá do poloviny června. V jejím rámci poběží na brandovaném webu Cernycitron.cz celostátní spotřebitelská soutěž s cílem posílit zájem konzumentů o tento pivní mix. Kampaň podpoří také venkovní reklama a propagační materiály v místech prodeje.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!