Pojišťovna Direct připomíná kampaní svůj návrat | E15.cz

Pojišťovna Direct připomíná kampaní svůj návrat

Pojišťovna Direct připomíná kampaní svůj návrat
Pro hovor s operátorem zvolte Direct
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Pojišťovna Direct se po svém návratu na trh bude opírat o jednoduchou a srozumitelnou komunikaci. Na starosti ji bude mít Jan Marek, na kampani se podílela agentura Limeade.

Na český trh se vrací pojišťovna Direct. Poprvé na něj vstoupila v roce 2007 a za svého pětiletého působení se zaměřila výhradně na online prodej. Nyní navazuje na činnost Triglav pojišťovny, jejíž značka skončila v červnu 2015, a využívá i další kanály, jako jsou pojišťovací makléři a vlastní pobočky.

Komunikace Directu klade důraz na jednoduchost, srozumitelnost, rychlost a přátelský přístup; vizuálně se bude odvíjet od základních korporátních barev – bílé, černé a originálního odstínu zelené. „Původní logo jsme pro relaunch mírně modernizovali,“ přibližuje detaily Lucie Brichová z Directu. Z loga zmizel telefon, vyjadřující původně výhradně online přístup k zákazníkům. Symbol obličeje v podobě písmene „e“ se nyní usmívá a podoba některých písmen byla uhlazena.

Logo Directu se smějícím se éčkemLogo Directu se smějícím se éčkemAutor: archiv

Vizuální styl nové pojišťovny staví na moderních jednoduchých ilustracích Lukáše Fibricha, se kterými se veřejnost setká v klientské korespondenci, na webu, POS materiálech i v pobočkách. Jednoduchost provází značku také v její webové prezentaci. „Rozhodli jsme se pro maximální čistotu, která je v rámci pojišťoven až extrémní. Na stránkách Direct.cz dostanou zákazníci základní informace o produktu a detaily je budou provázet v procesu sjednání pojištění,“ upřesňuje filozofii webu předseda představenstva Direct pojišťovny Pavel Řehák.

Hladká jízda i s bouračkouHladká jízda i s bouračkouAutor: archiv

Myšlenku osobního přístupu chce Direct potvrdit tím, že v Klientském centru budou na telefonní lince dostupní vždy lidé. „Nebudeme standardně používat telefonní automat, u nás budou lidé mluvit s lidmi od prvního okamžiku. I to je jeden z našich hlavních motivů, který nyní komunikujeme,“ doplňuje Řehák.

„Přípravu vizuálů jsme řešili částečně s agenturou Limeade a poměrně velkou část jsme realizovali in-house s vlastním kreativním týmem,“ řekl Strategii Jan Marek, který je zodpovědný za komunikaci značky. V jeho gesci je koordinace interní a externí komunikace i aktivit spojených s marketingem a CSR.

Tiskový mluvčí pojišťovny Direct Jan MarekTiskový mluvčí pojišťovny Direct Jan MarekAutor: archiv
Za komunikaci Directu zodpovídá Jan Marek

Kromě manažerské pozice bude Marek zastávat i roli tiskového mluvčího. Marek se oblasti pojišťovnictví věnuje od roku 2009, kdy byl součástí týmu interní i externí komunikace v České pojišťovně a řídil projekt Bezkola.cz, který se v roce 2014 stal absolutním vítězem České ceny za PR. Marek má rovněž zkušenosti z médií, pracoval jako redaktor Hospodářských novin a motoristického týdeníku Svět motorů.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!