Radegast se připomíná s hořkou kampaní | E15.cz

Radegast se připomíná s hořkou kampaní

Radegast se připomíná s hořkou kampaní
Billboard Radegastu opět nabízí hořkou výzvu
• 
ZDROJ: archiv
7. května 2015 • 11:30
Pivovar Radegast opět vyzývá drsné chlapy. Kampaň pro něj jako obvykle zajišťuje agentura Rust.

Další hořká výzva (nejen) pro chlapy je novou outdoorovou kampaní značky Radegast, jejíž vizuály navazují na spot Kámen, opět nasazený na všech hlavních televizních stanicích. Květnová OOH kampaň využívá kromě klasických ploch také řadu nestandardních formátů.

Kampaň i TV spot vytvořila agentura Rust, která pro značku Radegast pracuje již více než 10 let a nadále rozvíjí koncept „Život je hořký. Bohudík“, který je v současné době jedním z nejdéle trvajících reklamních konceptů v Česku.

Produkci motivů zajistila společnost 4D photo s postprodukcí pod hlavičkou RUR. Fotografie zhotovil Dan Vojtěch.

Vizuály Radegastu navazují na spot Kámen

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!