Rádio Expres FM mění přístup ke své kampani | E15.cz

Rádio Expres FM mění přístup ke své kampani

Rádio Expres FM mění přístup ke své kampani
Zas ráno na Expresu FM
• 
ZDROJ: archiv
7. září 2015 • 09:56
Rozhlasová stanice Expres FM v nové kampani propaguje konkrétní pořad ze svého vysílání. Vizuál „obsadili“ moderátoři Veronika „Koko“ Kokešová a Marek Malík.

Rádio Expres FM odstartovalo svou podzimní komunikační kampaň. Poprvé v ní pražská stanice vsadila na konkrétní pořad ze svého vysílání, a to na ranní show Zas’ ráno.

„V minulosti se naše komunikace zakládala hlavně na tom, že jsme jiní než většina rádií. Vždy jsme se snažili upozornit na kvalitu naší muziky, ale tentokrát jsme vsadili na moderátory Marka a Koko a jejich ranní show,“ vysvětluje Pierre Beneš, ředitel rádia Expres FM.

Cílem vizuálu je rovněž zdůraznit, že každý člověk své ráno prožívá jinak. Kampaň byla do printových a online médií nasazena na začátku září, pro Expres FM ji připravila známá grafička a hudební fotografka Jana Kusalová.

Moderátory ranního vysílání na Expres FM jsou Marek Malík a food bloggerka Veronika „Koko“ Kokešová. „Vizuál zobrazuje ranní rituály obou moderátorů. Koko v ruce drží sklenici piva, podobně jako každé ráno ve studiu. Marka naopak skvěle vystihuje sport a běhání, které miluje. Chtěli jsme, aby výsledek působil svěže a naši posluchači hned pochopili, oč jde,“ doplňuje Beneš.

Za svou minulou kampaň s titulem „Rádio, které se nestydíš poslouchat…“ obdržela společnost Voice of Prague, jež vlastní licenci na provoz rádia Expres FM, několik stížností, které následně řešila Rada pro reklamu. Ta vyobrazovala nahé lidi při běžných činnostech, jako jsou jízda na kole nebo návštěva kavárny.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!